Cero, Noll, NADA, finito!


Vicky står och plattar håret inför i morgon, smart, då slipper vi stiga upp så tidigt :)
Varje gång vi vill höra en bra låt på Spotify så slås det igång en bra låt på musik kanalen, helt sjukt..
Vi är förföljda av något.. hehe..
Just nu spelar de Comin' home.. sjukt bra.
och jag känner att jag har ett stort behov att skriva av mig lite.. eftersom det inte blivit något på ett par dagar, plus en viss frustration över att jag inte får över NADA bilder från mobilen! j
ag fattar inte hur jag ska få det att funka.. antingen är det fel på min USB kabel eller så är Vicky's USB port vääääldigt glapp, jag röstar för det sista alternativet, för jag hoppas verkligen inte att det är min telefon det är fel på.. haha.. Jaja, men snart kommer min dator, Johan har varit och postat den idag, så hopefully får jag den väldigt snart, helst på fredag men det tror jag ju knappast, så kanske måndag? tisdag?
Igår när han hade varit och hämtat ut den så tvinga jag honom att packa upp den så att jag skulle få se den i camen.. Och ojoj vad fin den är! Och förresten så var han inte så motvillig med att packa upp den, han var nog minst lika spänd som jag! ;) tihi..

XoXo
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0