a little thing can make so many other things feel so much better


Jag kanske inte är den mest tillförlitliga när det gäller att uppdatera bloggen, men när jag gör det så gör jag det med besked!!
Först ska jag ta och berätta att jag är ledig idag!! helt friiiii, skulle egentligen jobbat i köket ikväll men Vicky är ledig idag och jag har redan hunnit med 8 pass den här veckan, så lite ledig förtjänar jag väl att få vara? inte sant?
Sen så igår skickade jag ett argt mail till posten här i norway och frågade varför det tar sån tid att få hit min lilla dator? det kan väl inte vara så svårt tänkte jag. Så nyss när jag loggade in och kollade mailen hade jag fått ett svar, nu är mitt paket påväg och jag behöver inte(!) betala någon tullavgift.. Är det inte helt underbart!? Det lönar sig att säga till på skarpen ibland ;)
Plus att jag har fått min lön från dagis, tack så mycket! det var mycket mer än jag trodde.. Och nu ska jag beställa flygbiljett hem också :)
Så jag känner mig på väldigt gott humör just nu, so don't ruin it!
Och, jag har en plan! En överraskning, hoppas den går igenom..


XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0