Finnaly!


En bra dag eller? svårt att säga än, men än så länge har den varit bra tycker jag! (peppar peppar ta i trä...) Mitt simkort till det mobilainternetet har (ÄNTLIGEN) kommit, så har haft hållit på och installerat det :P
Håller nu på och tvättar min jobb tunika i panik, vet inte om jag hinner få den torr tills jag ska och jobba men får då kasta in den i torktumlaren där då.. men det löser sig :) annars håller jag på och planerar inför mitt midsommarkrans bygge i morgon, ska ägna hela dagen (förmiddan i alla fall) åt att fixa mig en vacker midsommarkrans.. och nej, jag ska inte fuska och fara på blomsteraffären och be dem göra en till mig, detta kan jag själv klara av :) haha..

Ojoj, nu hör jag hur det smattrar betydligt mycket mer på taket... Regnet det bara öser ner, och det blir så där jobbigt blött överallt, egentligen borde man väl ha gummistövlar, men jag hatar det! Så nix, jag tar mina rosa converse och blir lite blöt om fötterna istället..

Nu ska jag sminka mig lite innan det är dags att åka iväg och jobba..


XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0