The wheel is spinning and I don't know how to stop it..


Jaha, då var intro nätterna till sin enda. Det ska bli roligt att få börja göra saker och ting på sitt eget sätt, att få vara med vårdarna själv och lära känna dem..
Idag när jag vaknade så hade jag fått två sms, ett ifrån söta Vicky, där hon skrev bla: "hör av dig när du vaknat. Puss.."
Och det andra hade jag fått av Magnus,(på boendet där jag nu ska jobba) även han ville att jag skulle höra av mig när jag vaknar, så att han kunde ge mig mer jobb.. Så båda samtalen, som handlade om helt skilda saker var mycket givande..

Annars har den här dagen varit lite crazy, sovit lite för lite.. Glada besked, bakslag, och sen löste sig allt tillslut.. Saker sker av en mening, och denna sak var meningen.. Så jag är glad och upprymd.. Men har egentligen inte särskilt mycket energi kvar efter den här omtumlande dagen.. Nu ska jag bara gå ner i tvättstugan och tömma tvättmaskinen och torktumlaren och fylla på med mer blöt tvätt så att det får torka upp, jag vet lite väl tråkig info men vad fan.. skyll er själva.. haha..
Sen blir det att ta på PJ och lägga mig under täcket slå igång en film och somna :) För i morgon är det Jobb som väntar, 7-16 och sen så får vi inte missa ÖKX balen klockan 18:oo!




XoXo
Veronica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0