Outside the box


Lördagen blev något utöver det vanliga, jobbade hela långa dagen från 7.15 till 21.15 och sen hoppade jag i bilen och följde med lillebror (och lillasyster) till Gällivare.. På Crusingen! Nämnde jag att jag dessutom körde :) haha.. Jag är lite riktigt klok, ni kan ju bara gissa vad klockan var när vi var hemma.. Jag beräknade i bilen att vi skulle vara framme ganska precis halv fyra vilket vi också var, då var det en riktigt trött Veronica som somnade och sov till 12.40 då telefonen ringde och det var mammsen i andra endan.. haha.. Men vi hade sjuk roligt i alla fall. träffade roligt folk, tog oss in på området med vår lite sluga list.. Och vi konstaterade, Lina och jag att alla killar som var snygga var så korta! Varför? är det någon som har något bra svar på det är jag öppen att lyssna:)

Om nu Josefine skulle vakna snart skulle jag kunna börja städa men hon sover än.. jaja, bara jag hinner innan jag ska iväg till jobbet och lyfttekniken klockan 13.. :)



XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0