Lost shoe need to be found


Midsommar, jaa vad och vart ska jag börja? Det var en helt underbart rolig kväll som åkte av spåret där någonstans hos Boudinarna i Bränna.. Haha, heelt sjukt var allt..
Vi grillade och hade det jätte roligt med en massa skratt och massa gott att dricka i Allsån.. Sen fick vi för oss att vi skulle in till bränna och se.. Det skulle vi inte ha gjort, det var dumt.. men men, man  gör alltid tokiga saker på fyllan.. som att tappa en sko.. Det positiva är ju att jag fick den andra med mig hem. haha.. Satans kul!

Men något jag bara måste få sagt är att folk kan ju fan inte bete sig!? Sen när är det okej att stå och skrika en tjej som inte har gjort den andra något rakt upp i ansiktet? Och dessutom kalla henne en massa fula namn som jag inte ens tänker bry mig om att nämna..? och sen när är det okej att en annan tjej har rätt att stå och gapa åt henne om saker som inte ens den människan har något med att göra!? Kan bara konstatera att dessa människor är så sjukt små och avundsjuka på den här tjejen så det måste slå på henne med ord och annat skit för att försöka känna sig bättre än henne, men sorry kan bara säga som så att ni är bara tragiska och kommer aldrig att någonsin kunna mäta er med henne!




XoXo
Veronica

Kommentarer
Postat av: Anonym

En del måste bara få trycka ner någon annan för att för en liten,liten stund få känna sig bra själv;)Bara att skratta bort det & ...ja,faktiskt tycka lite synd om en sån människa.

2011-06-25 @ 15:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0