I wish I could say that I was doing something better then that.....


Jag önskar att jag hade kunnat säga att jag gjort något mer vettigt än att pratat i telefonen hela dagen igår.. men det kan jag faktiskt inte, jag var verkligen i telefonen i princip hela dagen.. Och jag har nog inte skrattat så mycket på ett bra tag så tack!

Har annars haft en rikigt lugn och skön helg efter fredagens midsommar firande.. och vilken kväll! Kommer aldrig att glömma den..
Men idag är allt det roliga över, idag går jag på mitt första av 10 pass i rad... Känns lite tungt och över ambitiöst, men men.. det ska nog gå bra tror jag. Hoppas jag..

Nu ska jag gå ner och umgås med mina fina systrar, kanske vi tar och går ut och ligger på studsmattan och njuter av solen...?
För idag allihopa, är det sommar :)





XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0