Det ekar över hela staden. Åh nått stort på gång, för det är kö från gatan upp till Hallen...


Är så sjukt trött nu, har bara jobbat 16-21 men känns tusan som om jag jobbat från morgon till Kväll, har sprungit som en idiot fram och tillbaka genom korridorerna.. så mina små fötter värker och har sig.. men det går över.. har annars haft en toppen bra kväll, man ska inte klaga mer än nödvändigt :P haha..
Men dock så är jag hungrig, det var jansonsfrestelse till middag idag och för mig är det ingen hit, så det blev en macka istället..
Ska nu söka mig något att äta och kanske kolla en film (?) fast är lite sugen på att hitta på något roligt.... :)



XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0