Crazy day!


Vilken dag! har hunnit vara till Poolen och badat med Mickis innan jag skulle iväg och jobba.. Gud så roligt ungen hade det (och jag med dessutom)! Och hon var så duktig som man kan vara, lite små bråkig när vi skulle hem, men det är väl alla barn!? eller? haha.. Så strax före tre var vi hemma så för min del var det bara att byta om och pusta ut ett par minuter innan jag skulle iväg och jobba.. Här går det undan ska ni veta..

Var lite halvstressad (ganska stressad faktiskt) när jag kom, och jag vet inte hur jag gjorde men på något vis så tappade jag telefonen i handfatet (som var fullt i vatten) på toa.. Jaa, ni kan ju lista ut hur jag reagerade, en och annan svordom och en massa torkande.. Hade den en stund i ugnen, det blev väl lite bättre men njaa.. funkade fortfarande inte.. men så fick jag tips om att prova lägga ut den på bordet i solen, för det var ju varmt, plus att det blåste varma vindar.. Så där låg min telefon i ett par timmar.. Sen jag jag provade starta den igen så fungerade den!!!!!! Lite små konstig är den väl men vad tusan, den funkar!! helt underbart, men det blir väl att köpa en ny i alla fall, senare i augusti eller så :)

Nu blir det inte så mycket mer än att jag ska lägga mig och sova på en liten stund, har jobb i morgon som väntar :)





XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0