Busigare än busigast


Ska strax dra iväg och skjutsa världens busigaste till dagis, hon har bara ett fåtal dagar kvar (2 st?) så får hon också snart sommarlov.. Tänk att få ha riktigt sommarlov, det var länge sen..
Blev en hel del film igår, och en ganska tidig kväll, och med ganska menar jag typ 23:30 eller något sånt.. haha.. Blir jobb ikväll, ska bli trevligt.. Däremot så är det en kort tur så hinner typ dit och tillbaka så är det nästan till och fara hem. haha..
Kanske jag tar mig en promenad nu när jag varit och skjutsat henne? Då det blir alldeles lugnt och tyst i huset, vi får se, för de där förbaskade myggen är ju inte så trevliga.. Nämnde jag förresten att jag har redan fått en massa bett, typ en 20-30 stycken, varav kanske 7 av dem är på mina händer.. Inte okej! Jag kommer nog vara helt död innan sommaren här är över... Är det ingen som har något smart trick för att bli av med dem? Och inte bäckolja snälla jag vill inte lukta som en gammal eka!





XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0