Beautiful LIFE♥


Det känns redan som att jag fått en masa gjort idag, men har bara klippt brorsans hår.. Antar att jag drömt mycket för det känns verkligen som att jag fått gjort en massa.. haha.
Idag har jag verkligen en hel del att ta itu med, ska på systemet och fixa mig lite midsommar dricka, måste och handla något kött också, vi ska ju grilla.. Plus att jag ska på blomjakt! Ska bli roligt att se hur kransen blir, om den inte blir fin idag, så hinner jag ju faktiskt att göra en ny i morgon, smart framförhållning är det här!
Sen så kommer hela familjen hem idag, vet inte när de kommer, men de gör väl det såsmåningom.. Sen så har vi ju en liten annan detalj, jag jobbar ju ikväll... 16-21 igen, men det brukar gå bra, så varför ska det inte göra det ikväll?! :)

Nu blir det frukost, för sen blir det in till bränna och göra ärenden och skjutsa iväg Dennis till bussen!



XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0