An other day in paradise....


Nu sitter vi här mätta och belåtna, jag med en cheece burgaren i magen och vicky med en chicken fajhita :)
Ännu en dag på stranden under den gassande solen har passerat, timmarna bara springer iväg och jag tycker mig se att brännan blir bättre och bättre, nu ska jag nog förhoppningsvis klara mig i sommar.. Känner mig sjukt mycket snyggare med den gyllenbruna färgen än den där ljusa bleka svenska hyn..

Som vanligt har vi inga planer än för ikväll, och som alltid så vet vi inte heller vad vi ska ha på oss, men det gör inget, för det löser sig. och blir denna kväll hälften så bra som den igår så är det bara toppen!

Nu blir det en dusch för att tvätta bort all sololja och salt från havet. :)




XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0