Why should I be someone else, when I can be me??


Jag är så lycklig.
Så nöjd med mig själv.. Har äntligen börjat inse mitt eget värde och att det är faktiskt jag själv till störst del har ansvaret att ta hand om mig själv, och att älska mig själv, som den jag är.

Det finns alltid saker man kan göra bättre eller önskar såg annorlunda. men man är skapt som man är och det kan man inte komma ifrån.

Men det jag menade är att jag är glad för den jag är, jag ångrar inga val jag gjort, varför ska man göra det? Livet är för kort för att man ska gå omkring och ha ångest för det man gjort, man ska istället ångra det man inte gjort..

Så varför ska man vara någon annan än sig själv? Jag är en ung, klok och vacker kvinna på mitt eget sätt.. Och all skönhet kommer faktiskt inte utifrån, utan det kommer från insidan, utsidan är bara en spegel av hur man ser ut från insidan.. tror jag.. :)





XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0