Varmt och jätte varmt, och suuuuuuper mycket varmt!


Och jag har dessutom JOBBAT!
Då  var båda jobbdag fredag och lördag avklarade! Nu är det bara söndag, 7-16 kvar och det känns jätte skönt... Men så väntar måndag och en 7-12.. plus några fler dagar, men orkar inte tänka på dem, utan tar det som är här och nu :)

Det har varit en mycket varm och tröttsam dag.. Och åskan gjorde det inte direkt lättare för den förde med sig en jäkla huvudvärk.. Jaja, man ska väl inte klaga antar jag :P Det kunde ju ha varit värre..

Och värre blir det, hade bestämt med lillebror Ronny att han skulle ta med sig tjejen och komma upp till ÖKX och grilla hamburgare med mig efter jag slutat jobba.. Det blev tyvärr inte av, för hon blev dålig och behövde ta det lugnt..
Så nu sitter jag här en lördag kväll och ska se någon fin liten film för mig själv..



XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0