"Var nyfiken på människorna i din närhet. En viss person har mycket att erbjuda."


Jaha, då har hela stora familjen (mamma, pappa, josefine, rikard och Mickis) åkt iväg på husvagnssemester till Göteborg och Liseberg. Förövrigt det enda som Mickis har pratat om i tre veckors tid nu.. haha.
Men ni ska inte tro att jag är helt ensam för det, är kanske enda människan i huset här men jag har en hel hjord på 5 hundar att se till och två små katter.. Annars hade det nog varit tråkigt att vara här helt själv..

Så, vad ska jag hitta på idag? jag kan komma på tusen saker, en av dem är att gå och dra täcket över huvudet och sova ett par timmar till, men så roligt ska vi inte ha det..:) Tänkte ta och åka in till bränna en sväng, har lite ärenden att göra, och sen tänkte jag faktiskt ta och plocka och städa till lite, och på det laga någon god mat.. vad nu det ska vara? Och, den stora frågan är ids jag laga mat åt bara mig själv eller ska jag bara äta en knäckemacka? Haha, dagens I-lands problem...




XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0