Vad gör man inte för laget? :)


Lika dumt känns det varje gång när man vaknar på morgonen och inser att man tagit på sig lite mer än vad man egentligen kanske orkar med.. Än en gång har jag ställt upp för laget och tagit en extra tur, man vill ju vara hjälpsam och underlätta för andra.. Men så skulle jag ju jobba i natt idag också! Crazzzy Veronica! Jaja, sov typ 3 timmar till när jag kom hem från jobbet och tog mig en dusch på¨det, så gott som ny, men inte riktigt.. Det är tur att man är ledig i morgon, då ska jag sova och tvätta lite kläder tänkte jag..och inte göra något särskilt alls, bara vara och måååå :)
Så nu hoppas jag att den här natten går fort och att innan jag vet ordet av så är klockan sju och jag får fara hem :)







XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0