Those Crazy Swedes!


Jag inser att det blir lite glesa uppdateringar här, men jag jobbar tok mycket och gör annat när jag är ledig så har helt enkelt inte hunnit..
VILKEN HELG! Herre Gud, vi hade så sjukt kul i fredags när vi satt i bäcken och poppade musik och drack vin och  grillade korv! Sjukt roligt, precis som förr, om inte ännu bättre! Var däremot inte lika kul på lördag morgon när jag skulle upp och jobba tidigt, men det gick det också.. tog mig i tid till jobbet dessutom! det ni slå det :) var sjukt trött hela dagen, och dessutom så hade min förkylning utökats med att jag inte har någon röst, bara lite pip och rasp.. hehe..
Sen när jag slutade på kvällen var jag och letade reda på vart de var med flotten och stod där och vinkade och önskade att jag också hade kunnat vara med! Hur roligt som helst hade de det!!!!! Har också hunnit med ett besök hos Henke, sjukt längesen vi sågs och bara surrade och skrattade :)
Gårdagen var mer lugn, jobbade hela dagen och sen hem och tog det lugnt framför en film :)




XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0