Secret mission..... :)


Nu ligger jag här på sängen som en stupad soldat efter en dag på krigsfältet.. alldeles mör i hela kroppen.. efter alldeles för lite sömn och en hel dag i Luleå med fin fina tjejerna, Josefine, Lina, Rebecca och söt Vicky! Det har varit alldeles super! En massa skratt, och sjungande i bilen påväg till luleå, sen ännu mer skratt ute på stan i affärerna mellan hyllorna :) vi hittade oss en massa fina saker också! Jag hittade kläder inför lördagen! ett par sjukt fina svarta shorts med brunt skärp i midjan och ett neonrosa linne, låter det inte ut som en Veronica outfit kanske??! haha.. Sen var vi och åt på Pastabacken, har nog ätit den bästa pastan i hela mitt liv idag! sjukt gott var det, men alldeles för varmt inomhus! usch man kokade nästan..
Sen blev det bio för hela slanten. eller inte hela, Vicky gick hem för hon skulle inte se den med oss, men vi var i alla fall och såg den, och i 3D dessutom! sjukt bra var den!! Absolut sevärd måste jag säga! En av de bättre filmer jag sett på länge, men så kanske jag är lite väl partisk för jag gillar ju den där lilla trollkarlen med runda glasögon och ärret i pannan.... :P

Snart blir det att kasta in handduken efter en väldigt lång dag, behöver ta igen lite sömn, och ladda batterierna inför i morgon, för då.... då bär det av på ett annat mission.... :)






XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0