Så det ringer i telefonen....


Börjar min lediga dag med att få ett samtal från jobbet om jag vill komma idag och jobba... tycker synd om dem, men jag varken orkar eller vill jobba idag.. Detta är min enda lediga dag så den vill jag nu njuta av :) och dessutom behöver kroppen få vila lite..

Har dock en massa som jag måste ordna och fixa med här idag, Städa lite, päronen kommer hem idag, tvätta lite kläder så man klarar helgen, fixa i ordning mig själv, och komma på vad jag ska matcha mitt linne med.. Jätte viktiga saker hära.. :) haha. Sen måste alkoholen kylas OSV.. Som ni hör, en massa att komma ihåg! :)

JAg har på känn att denna helg och kväll kommer bli kalas kul! Men, måste hålla mig ganska så nykter för i morgon blir det jobb, delad tur..
Jaja nu måste jag gå och börja om vi ska hinna bli färdiga idag :P haha..




XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0