Morgondagens trevligheter väntar :)


Ska strax gå på kvällsrond men tänkte skriva ett par rader först....

Sov som ett litet barn till kl 14:50 då lilla Becca ringde från jobbet och väckte mig och frågade om jag kunde ta hennes kväll så att hon kunde åka på bingo, hade jag gärna gjort om jag inte hade haft natten själv :P
Kunde inte somna om så då var det bara att stiga upp och se vad de andra pysslade med..

I morgon blir det bio med brudarna och Josefine, harry potter och dödsrelikerna del II i 3D!.. blir även att gå på stan och titta och ut och äta, då skulle Vicky med så det blir super trevligt! Jag har lovat att köra, älskar ju att köra bil så för mig gör det ju inget.. Så om Linis och Becca vill ta sig ett glas vin eller öl så kan de göra det.. jag, jag taggar för helgen!! ;)



Sen så har jag blivit medbjuden på en helt otroligt makalös sak!! Ser så sjukt framemot detta! men har lite panik, vad ska jag ha på mig??? haha, det återkommande problemet verkar det som :) haha..




XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0