Just for you...


Det är en liten söt tjej i Luleå som bett mig skriva ikväll, så vad gör man inte för världens bästa vän?
Medans hon ligger där under täcket och snozzar sött så sitter/ halvligger jag här i soffan på jobbet med datorn i famnen och TVn på med något värdelöst program igång.. Håller även på att ta ner The tourist, det lär ju ta ett tag, men vad fan, jag har hela natten på mig:)
Annars är det en riktigt lugn natt so far, men då är det ju fortfarande nästan 7 timmar kvar.. ångest! haha.. neejdå, det går fint :)

Ska snart i min ensamhet ta mig någon knäckemacka, men först ska jag gå en sväng och kolla till de sovande..
Funderar på att fortsätta rita på min tattoo, har lite kvar att justera.. Mamma har typ godkänt den, hon tyckte den var fin, även om den inte är klar:)







XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0