I own the world... if only just for a second it's mine..


Så där jag, då var vi igång igen.. sa jag inte att det väntar alltid något runt hörnet? alltiid någon ny lite plan, som växer sig i hennes huvud och exploderar när hon berättar den för mig.. jag är alltid på, vill allt! ger allt :)
livet är för kort för att kastas bort, ta vara på varje minut och njut av det, man vet aldrig när det är över :)

Annars har jag inte fått gjort något vettigt alls överhuvudtaget idag, eller joo det har jag ju men inte vettigt för någon annan än mig själv kanske..

jag känner att jag börjat ifrågasätta rätt mycket på sistone, livet hur vi lever det,- lever vi som vi vill det eller är det någon som väljer åt oss? graden av vettigthet- det jag tycker är vettigt behöver inte betyda att andra tycker det samma, och vice versa..
Det är väl mycket därför jag mår så toppen bra nu, för att jag inte bryr mig om vad andra tycker är vettigt, så länge jag är nöjd, och så länge jag tycker att jag mår bra och lever mitt liv som jag vill det så spelar det väl ingen roll för någon annan? det ska det inte göra, för jag kräver inte att andra ska leva som jag..
Älskar mina vänner och min familj, Vicky du är min färgklick i livet, bland alla gråa och tråkiga så skiner du som min egna sol, vad skulle jag göra utan dig!? :)






XoXo
Veronica♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0