Fina små ögonblick att ta vara på....


Sitter på jobbet och har en lite halv tung natt efter att inte ha sovit många timmar alls.. Men med hjälp från annat håll ska jag nog klara av att hålla mig vaken, hoppas jag..

Viktoria håller mig alltid uppe på bra humör.. Hon har berättat om ännu en plan som skall genomföras innan detta året är slut, och jag är med på allt såklart! Älskar äventyr och saker som gör livet lite mer spännande och roligare, njuta av livet medans man kan, det kan man göra fast man är lite äldre.. Mina små päron har hakat på husvagnen bakom bilen och dragit iväg till någon kamping i Piteå, det är deras sätt att njuta och fly vardagen litegrann.. :)



XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0