Feel like a zombie


Har bara sovit 4 timmar... Det känns kan jag tala om. Är helt trött och seg i kroppen, känner jag mig själv så kommer jag slå igång en film och somna tidigt ikväll.. Ser jag mycket framemot, hade inte haft något emot att göra det precis nu, eller nyss :)
Har nyss kommit från badstranden med Mickis, hon ville så gärna bada så jag fick offra mig och bli lite ihjäl biten till på¨köpet.. Inte kul när vi skulle gå hem (eller köra moppe hem), för då ville inte lilla pyret komma upp ur vattnet.. Så där stod jag och tjatade ett tag tills hon gav sig..
Nu ska jag återgå till att vara zombie och trött och kanske få i mig lite föda iform av grillade hamburgare med bröd och pommes :)






XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0