Everything was perfect!


Vi var väldigt förväntas fulla inför kvällen och veronica Maggio som skulle spela, hon var bra, hon var bäst, hon var tusen gånger bättre än vad vi räknat med.. Jag hade gåshud på hela kroppen och det var inte långt till tårarna.. Kvällen var perfekt, och tillsammans med mina tjejer Vicky och Lina kunde det knappast bli bättre.. 

Så Efter en underbar helg med en massa skratt, mycket gott att dricka, massor att äta, och en massa bra musik så sitter jag ´nu här i soffan på jobbet och ska jobba natt. Sömn är något som är väldigt överrskattat nu i sommar, timmarna på dygnet räcker helt enkelt inte till, och jag vill inte skära ner på något av allt jag vill göra så det är min skönhetssömn som blir lidande..Men som jag nu sagt tusen miljarder gånger den här sommaren, man är bara ung en gång och då är det bara att passa på att njuta av varje ögonblick..







XoXo
Veronica♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0