ångra aldrig det du gjort, utan det du inte gjorde


Efter en helt oförglömlig helg med massor av alkohol och en massa massa skratt så ser jag framemot att vara nykter... tills lördag den 30:e, för då ska jag och några till till Pdol och se Veronica Maggio (måste ju säga att hennes förnamn är otroligt vackert.. haha).. Kommer bli sjukt kul det med!! Sen helgen därpå så är det luleå kalaset.. tänk vad sommaren här har gått fort.
Jag tycker det var nyss jag började första veckan på BG och kände mig helt förvirrad och borta, men tänk nu har jag hunnit vara där i 5 veckor och nu är jag här på älvgatan och jobbar natt! Tiden bara rinner iväg..
Satan i gatan..



XoXo
Veronica♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0