Why can't I sleep when I really need it?


Ny uppstigen, fattar inte varför jag vaknar så tidigt när jag verkligen vill och behöver sova.. När Johan är hemma då kan jag lätt sova till tolv på helgerna.. haha.. det är lustigt sånt där..
Är fortfarande trött också känner jag, synen vill inte rikigt vara med, och så brukar jag ha när jag är trött.. '
En sak som jag skulle behöva göra det är att fixa min blogg, bliden börjar vara lite för gammal (ser inte så ung och fräch ut längre) och sen så skulle jag vlija ha något kul kanske fler bilder vad vet jag.. jaja, vi får se vad vi hittar på:) Jag kan kanske få Vicky att göra det åt mig på photoshop, för jag har inte det programmet... Pleaseeeee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0