who says that you can laugh to much?


Vicky och jag har kommit överrens om att hon ska fixa min blogg.. göra den finare och mer jag.. Tänkte först försöka göra det själv men, ja det är ganska vågat, och i och med att jag inte har photoshop så blir det nog inte lika fint..
vi har suttit och skrattat, skickat sjuka bilder till varandra, letat citat och dött ett par gånger halva förmiddagen. haha, jag har skrattat så jag har ont i magen. Hon har den inverkan på mig, tänk om vi hade bott två minuter från varandra som vi gjorde förut.. haha.. Stackars Viktorias Johan och min Johan, de skulle inte se mycket utav oss :) haha.
Nu när jag tagit tag i dagen och slutat prata med Viktoria så har jag äntligen kommit mig för att dusch och strax ska jag torka håret och ge mig iväg ut.. Är fundersam över vad jag ska ta för skor, tennisarna som är bara lite halkiga, eller stövlarna som det är sladdvarninig på (alltså livsfarliga i halka) eller ska jag inviga året med att ta mina fin fina converse? Hmm.. though choice..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0