"vad är du på en skala ett till tio"


Jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv som jag var nu ikväll när han ringde och hade telefonintervju med mig... Jag skakade som ett asplöv i hela kroppen, usch har fortfarande inte riktigt hämtat mig ifrån detta.. Och när han frågade sista frågan höll jag på dö! "Chockera mig, säg vad som helst..." Jag dog nog ett par sekunder där.. Jag svarde i alla fall inte fel på någon fråga, jag vet då minsann vad vår kung heter, och vad USA's presidents fullständiga namn är.. haha.. Men seriöst, man blir som blockerad när det kommer en sån fråga.. Vissa små skitungar fick ju bara prata om poker och fick inga såna jobbiga frågor.. haha..
Nu Spelar jag en massa lugn musik för att varva ner och ska slå igång en film bara för att lugna nerverna..

I'm still shaking..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0