In a little box


Vi går mot ljusare tider.. började igår med att regna hela eviga dagen, snart har vi ingen snö kvar och våren och sommaren är snart här.. Känns underbart, men samtidigt så gillar jag vintern väldigt mycket också..

Och jag längtar som tusan till mitt och Vickys äventyr som väntar i april.. Som i en liten ask.. Måste köpa ett till par converse nu när jag tänker efter, och en snygg fin brun skinnjacka.. Ska redan nu börja leta efter de perfekta conversen och den fina jackan :)

Annars då? Jaa inte mycket alls, har pratat med mamma idag och jag säger det att man ska aldrig sluta förvånas över sina småsyskon, i alla fall inte min lilla Mikaela i alla fall.. hon är så himla smart, och hon ska bara fylla sex.. Åhh.. På tal om det, så måste jag bara säga att fyyyy vad gammal stora syster Veronica börjar bli! Jag minns när mamma berättade att hon väntade Mikaela, det var den sommaren när jag precis fyllt 15 i maj.. Tänk vad tiden går fort..
Idag blir det inte så mycket mer att göra än att titta film och förhoppningsvis Gossip Girl ikväll.. men är inte säker på att det har börjat gå igen efter uppehållet..
nu ska jag krypa ner under en filt och vänta på att Johan ska komma från Gymet, jag hade alldeles för mycket träningsvärk i hela över kroppen för att följa med idag.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0