then I'll be prepered..


Trodde verkligen inte att det skulle komma någon mer snö utan bara börja töa bort.. men igår och i natt kom det en massa! Vi tittade på matchen mellan Sverige och Ryssland igår kväll och det slutade med en stor besvikelse. Vi förlorade med 4-3 efter straffar.. Men  Sverige spelade i hel het en ganska usel match, det var inte förrän i sista perioden som det tände till och gjorde tre mål och kom ikapp.. Tråkigt tråkigt.. Men vi har en stor chans att vinna bronch pengen, men vad är det jämfört med att gå till final och vinna guld?
Jaja, det är inget att älta nu i alla fall..
Fick en himla lust att rita, det händer iinte så ofta nuförtiden.. Men jag satt i alla fall i soffan och ritade medans Johan satt och tittade på hockey.. Och han höll på att skrämma ihjäl mig! Jag höll verkligen på att kissa ner mig där jag satt helt oförberedd på hans vrååååål av missnöje när ryssarna gjorde mål.. Usch, jag blev lite av ett nervvrak efter det och satt hela tiden och spejjade bort mot honom under resten av matchen så att jag i alla fall nästa gång skulle vara beredd.. haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0