The most stupid thing I've done


Jag fick en snilleidé igår, så som många gånger.. Jag fick för mig att jag skulle försöka "bleka" håret med sköljmedel.. Fick höra av Viktoria som läst det på nätet att det tydligen ska funka.. Så jag tänkte "give it a go", vad skadar det liksom!? Jag kan säga så här, håret kanske bleknade liiiiiite lite grann, men sen så har håret luktat sköljmedel hela natten och så nu har jag en alldeles sjukt jobbig huvudvärk! Har så ont i huvudet så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Och dessutom ska jag och jobba halv nio.. Jaja. det går det också, slutar halv två så det blir inte alls så länge.
Hur som helst så var det där med sköljmedlet det dummaste jag gjort, ångrar det som tusan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0