Sorry daling, I was wrong and you where right


Vad tycker ni om min nya header? Är den inte fiiiiiin!?! Viktoria behöver en massa credit för den för jag älskar den!
Har varit tyst i min telefon sen klockan 16:00, bortsett från några sms från J och ett samtal från mamma och och ett från pappa.. Och med tyst så menar jag, inga sms eller samtal från Viktoria.. Detta är mycket ovanligt, men beror på att de är ute och firar hennes J's farmor som fyller 80 år med att gå på en Italiensk restaurang (ursäkta stavningen). Myspys! Men snart lär det väl pipa till..
Jag sitter och tittar på Sex and the City, den första filmen.. Och jag måste medge att jag haft väldigt fel om denna serie, jag såg något avsnitt när jag var sisådär 17 eller 18 och väldigt pryd och tyckte att de var en skit serie som bara handlade om sex.. Nu kan jag faktiskt uppskatta den på ett annat sätt.. Tänkte se båda filmerna ikväll och ska nog klicka hem serien också tror jag.. Sorry daling, I was wrong and you where right this time..
Det är nog kanske sant att du känner mig bättre än jag känner mig själv..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0