sleeping monkey


Jag har varit så himla trött i flera dagar nu.. Men så igår kväll så orkade jag inte vara "vaken" så jag låg i soffan och halvsov hela kvällen tills efter 22 då jag gav upp och gick och lade mig och somnade bums.. Sovit som en stock sen dess tills klockan ringde klockan 06.. inte lika kul.. Men gick och lade mig igen efter det att Johan gått till jobbet och sov till kvart i åtta då de ringde från dagis och ville att jag skulle komma och jobba så på 20 minuter var jag ute ur lägenheten och påväg med bussen dit. Jobbade bara till 13;00 men det är ju ändå ett par timmar :)

Nalkas piZZa till middag idag.. MUMS! så himla gott! Och riktigt flottigt..
Nu ska jag sätta mig och se de allra äldsta OC avsnitten, lite nostalgi dära :) hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0