Sleep like a princess


Har sovit som en prinsessa i natt! Så himla jätte skönt som jag själv skulle säga :D haha.. vaknade i så där lagom tid efter att jag gått och lagt mig igen när Johan åkte till jobbet och vaknade sen av mig själv, det är det bästa som finns!

Har slipat på min tattoo som är i antågande här snart.. har gjort lite små ändringar på den och jag hoppas att den ska bli perfekt.. tanken bakom den är att jag ska kunna titta på den och finna lite styrka när saker känns svåra och omöjliga, den ska få mig att tänka på det postitiva i saker och ting :) Därav lite glada färger.. Nu väntar jag bara på domen av han som eventuellt ska göra min tattoo.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0