Narnia kung Caspian och skeppet Gryningen


Vi var på bio igår Johan och jag, Jag sa innan jag åkte upp till mamma och pappa över Jul att den här filmen vill gå och titta på när jag kommer hem.. villket vi också gjorde..



Den var också så bra som jag tänkt mig, till och med lite bättre. jag har lite svårt för en del uppföljare men denna håller faktiskt samma klass som de förra, om man frågar mig..
Sen så tror jag också att det kommer att komma ännu en film, jag har det lite på känn att Narnia äventyret inte slutar där...
Sen så måste jag nämna att jag välte ur halva min bägare med varmachips under bion, var väldigt frustrerande.. och Johan konsterade att jag har motorikfel så som jag håller på och famlar.. Sen så tror han också att jag är en adopterad Italenare, så som jag viftar med händerna när jag pratar och så.. haha.. Jaja, nu ska jag gå och se om det behövs göras något innan jag drar iväg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0