Just do nothing...


Freeeedag! Underbart! Och känner inte för att göra något alls den här helgen, gå på gymet och kanske en promenad, men annars känner jag bara för att titta film under en filt tillsammans med Johan :)
Tvätten är äntligen tvättad, det är typ hälften kvar att vika (TRÅKIGT) tänk om jag hade varit en häxa och bara behövt svänga med trollstaven så hade tvätten skött sig själv.. Men nu är jag ju inte det och får då göra det på det gamla vanliga viset och vika den för hand... Men är det någon som har något tips för att slippa göra det så kan ni väl ringa mig?! Hahaaa...
Jag saknar Vicky, att kunna sitta i samma soffa och prata och skratta.. att kunna se henne i ögonen och veta att det hon säger menar hon till 100%! Men mest så saknar jag våra skratt för det blir många när vi är tillsammans, alla våra galna planer och upptåg slår allt! :)

Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0