I'm walking on sunshine!


Är super glad! Telefonen ringde igår kväll, det var Vicky, trodde jag i alla fall men när jag svarade var det i själva verket Krille (hennes lille bror) och jag blev så paff så jag slägde ur mig bara, varför ringer du mig? haha.. dumma jag. I alla fall så sa han bara, vi ska på intervju.. Vaa, neej skojar du med mig? Neej det är seriöst vi ska på intervju..! Meen, seriöst? får jag prata med Vicky nu..... haha.. jag var helt borta, jag kunde inte bara fatta att vi blivit utvalda! Så snart kommer vi att ha en telefon intervju, är lite pirrig inför det, men det ska bli roligt.. Jag ska bara vara mig själv, glad och sprallig som Vicky sa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0