I know someone who would love that..


Har jobbat idag, det brukar gå som segt när man inte jobbat på ett tag och inte att tala om den huvudvärken som man brukar ha när dagen är slut.. Men jag har faktiskt klarat mig väldigt bra, lite skallebank har jag dock men den är inte så farlig.. Det var faktiskt trevligt att träffa alla barnen igen efter juluppehållet och allt.. Och dessutom var det mindre barn på dagis idag så det är kanske därför jag inte är helt död? Hmm kan hända..
Ska väl dra igång och städa här i huset, men inte städa bort julen än, till på torsdag får grejerna vara, men efter det måste jag ta bort dem, det  anses inte okej att ha dem längre än till 20:e dagknut eller vad det nu kallas..
Funderar på att åka upp och hälsa på min familj och vänner en snabbis under en helg då ungarna får sportlov, men får fundera lite mer på det... Jag vet vilka och VEM som skulle tycka om det ;) alltså att jag kom upp en sväng :) haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0