To be or not to be..


Helgen har varit toppen! Fredag var super kul, ringde till Norge, pratade med Chefen FICK jobbet! bokat biljetten, åker i morgon.. Shiiiit vad det går undan.. Har gått varit lite halv (läs: jävligt) stressad hela helgen, särskilt lördag för jag könde att jag hade som mycket att göra.. Men det gick över.. Så igår var jag till Knalleland och gjorde några ärenden, alltså köpte en byxa och skjorta, skjortan hade jag provat tidigare så den var inga problem, men byxorna var hemska... Jag provad nog ca 6 par innan jag hittade ett par som passade och var sköna.. sen var jag gode leds..
Men till slut hittade jag det jag sökte..
Nu sitter jag här i soffan och väntar på att J ska komma hem.. Lot's to do.. Men har ännu inte drabbats av stresspanik, and that's a good thing.. Har dock fått en liten huvudvärk som gnagar mig i huvudet.. Men det ska nog gå det med:)



XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0