Tvångstankar kanske??


Städar sovrummet och snorar.. Jaja, jag ska inte klaga, förkylningen är ju inte allt för jobbig, den har nästan gått över.. Nu ska jag dra igång någon riktigt bra tempo musik och avsluta städningen.. J ringde tidigare, han ska ha med sig Göran hit hem och att de skulle binda flugor, så jag antar att jag inte kan gå omkring i mjukisbyxor och linne? eller, jag sa det helt fel, jag kan ABSOLUT inte visa mig för någon annan än J och mina allra närmsta i slit och släng kläder... Jag är sån som brukar ringa och fråga om det är okej om jag inte sminkar mig innan jag kommer.. Har skit svårt för att visa mig orepresentabel för folk.. Jag måste alltid vara i mitt essä.. Men en sak som är skönt är att Älskade J och Göran skulle fixa maten, kan näääästan gissa vad det blir.. Men säger inget än, för jag kan ju ha fel.
Förövrig saknar jag V! Hoppas det blir som vi tänkt oss.. Annars så längtar jag tills April och vårt vår äventyr.. You never know what's around the corner til you step forward and check it out ;)
Neej nu kan jag inte sitta här längre, ska dra igång någon gooo musik och städa klart.. och hinna byta om och dra lite make upp så man inte ser ut som någon vampyr som bara kan vara inomhus om dagarna :) haha.. där spårade det ur, men det bjuder jag på :)

XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0