Sleepwalker


Haha, jag är så sjuk.. Igår Satt jag i soffan med J efter det att jag gjort honom lite ägg och bacon till middag.. Vi kollade lite TV fram till vid åtta, då jag kände mig så trött så jag gick och lade mig på sängen och "vilade.. hehe,det slutade med att Hjärtat kom och väckte mig strax före 22! HAHA.. Tänkte då att jag måste ju stiga upp lite så var vaken till strax efter halv elva, då skulle också J komma och lägga sig.. Och jag lommade till sängen ganska nöjd med mig själv och så somnade vi.. Sen vaknade vi när klockan ringde kl 05:55, och jag kände att jag inte behöver sova mer, så nu sitter jag och tittar på lite Vakna! med the voice och surf the internet.. Börjar inte jobba förrän klockan 9:30.. Men då jobbar jag dock till 18:00.. Men det ska nog gå bra! Ska ju dessutom jobba med Karin(!) idag så dåligt kan det ju inte bli :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0