Good company can really make hours feel like a few seconds..


Ibland är det så sjukt trevligt att få besök när man är lite förkyld och behöver piggas upp.. Karin dök upp där precis vid elva och har alldeles nyss gått hem.. Tiden bara sprang iväg, vi satt och skrattade, pratade om oss själva, skrattade lite mera och var allmänt tokiga.. Sovrummet och toan som skulle städas har inte blivit städade än.. Men tänkte ta tag i det nu innan älskade J kommer hem.. Så han slipper göra det, för han har ju jobbat hela dagen, och jag är ju bara lite förkyld så nog pallar jag detta..
Förövrigt så har Vicky kommit sig fram till Norway och talade om att norskan var mycket svårare än vad hon mindes den.. Men det löser sig! Du fixar det gumman! Och jaa, jag vet att jag lovade en bild på mitt hår, men.. Jag är risig och förkyld, måste jag?? hehe.. jaja, men här kommer en, försöker se lite piggare ut än vad jag känner mig.. :)


Kan förövrigt konstatera att jag har gröna ögon idag...
Inte bra, jag vill ha suuuuuper bruna!!


XOXO
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0