When ever you need me, I'll be there!


Nu är den sena timmen slagen, eller ska jag säga tidiga?
Natten har gått bra och jag har klarat den rätt hyfsat.. Men tidigt ikväll fick jag höra av en av mina arbetskamrater, att jag inte ser ut att vara mig själv riktigt idag.. Kan nog stämma med tanke på vad som hänt och skett i helgen.. all sömn vi gått minste om, all alkohol vi konsumerat och allt roligt vi haft.. Allt detta tar ut sin rätt.. Plus, de tråkiga som verkar förfölja det roliga hack i häl.....

Lina och jag har funderat en massa under helgen, boka tatueringstid, åka bort över nyår.. Julklappar.. jaa allt möjligt!! Vi har då alltid något på G så mamma och pappa håller på att bli alldeles snurriga över att jag är så entusiastisk över allt.. Men jag är så lycklig, glad över att jag har de vänner jag har och familjen min.. jag kan göra precis vad jag vill och de är med mig hela vägen!
Jag ställer upp när som helst, och vart som helst. klockan har ingen betydelse, för jag har alltid på min telefon, för er som behöver mig är jag där 24 timmar om dygnet alla 7 dagar i veckan. Tack vare er har jag ett leende på mina läppar varje dag! Så det är det minsta jag kan göra för er! <3





XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0