"You gotta take the good with the bad, smile with the sad. Love what you got, remember what you had. Learn to forgive but never forget. Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong. Just remember life goes on."


Jag är så trött, så förbannad, så jävla leds på att folk vill förstöra och missunna andra att vara glada och lyckliga!
Jag skulle kunna bryta, krossa berg för att få se mina nära och kära lyckliga..
På sista tiden har jag varit så sjukt upprörd över att en del kan hålla på och förstöra och glida omkring medans andra har det tufft.. Skillnaden mellan dessa människor är att de som bara glider omkring har ingenting! Innerstinne är de helt ensam och för att själva få må bra en liten stund måste de göra andra ledsna.. Medans de som har det jobbigt och kämpigt har så mycket kärlek att ge, de ger av sig själv så mycket att de glömmer bort sig själva.. De ler fast det känns svårt, de är raka och stolta över vem de är... Fler av den sorten borde det finnas.. Men svin och såna som inte bryr sig om någon annan än sig själv kommer det alltid finnas, vart vi än kommer att åka eller befinna oss.
Mina två allra bästa vänner är såna som jag beundrar så otroligt mycket, Underbara Vicky som jag känt hela mitt liv och Super fina och genomsnälla Lina som jag hittat bara för ett par månader sedan, men som jag aldrig kommer släppa taget om! All kärlek till er flickor, ni är det bästa av mig och mycket mycket mer!♥





XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0