-Boom Boom Boom it's how it goes


Jobb,jobb, jobb, jobb jobb.. Lite sömn, umgås med vänner och köra bil.. Det är mitt liv just nu. Allt kommer långt före min viktiga skönhetssömn.. Men men, jag är glad och lycklig över mitt fart och fläkt liv så varför klaga på att man aldrig sover då?
Jag har världens bästa vänner som peppar mig när jag är down, vilket inte är alltför ofta, men alla har vi ju våra sämre dagar, eller hur!?

Igår tillbingade jag hela dagen i tvättstugan och med dammtrasan, typ.. så nu har jag det ganska fint här hemma¨så gästerna kan bara komma nu :) Fast jag ska sätta upp mitt väggord som jag nu velat fram och tillbaka med sen jag beställde den i oktober(?).. Nu ska den i alla fall upp på väggen!

Ikväll is going to be perfect! Julbord med quinnorna på Mossvägen och bästaste Lina, och ni kan ju räkna med att vi kommer se sjukt fina ut dessutom!





XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0