I work hard, try My best, have a smile on my face, but how do I know if that's enough..?


Ibland är det skönt att stiga upp tidigt och få gjort en massa så att man kan ta det lugnt sen.. Jag jobbar idag, och börjar 13 så jag måste iväg på en promenad med Hunden för att han inte ska känna sig utanför.. Men han ska få åka upp till Gyljen med mamma och leka med de andra hundarna :)

De senaste dagarna har varit hetiska, Jobb, försöka att få allt att gå ihop hemma, en massa bak igår.. Eller det blev bara två sorter, Wienerbröd och Lussekatter.. Som de flesta vet tar det länge att göra just wienerbröd, det är rätt enkelt men ack så mycket kavlande och vikande... haha.. goda blev de då¨har jag hört, så något måste jag ha gjort rätt..

Gårdagens Lucia firande i kyrkan var kort och fint.. och med kort så menar jag kort, de höll på i bara 15 minuter och jag hade förväntat mig en timme drygt.. Men de var så duktiga alla barnen.. och de sjöng så fint, jag var så stolt över min lilla Mickis.. hon var så fin och sjöng så vackert!
Sen efteråt blev det lusse fika hemma hos mig, det var väldigt lyckat för de gillade mitt nybakta fika super mycket :)

Snart anländer Mamma, och därefter ska jag bara ta det riktigt lugnt..




XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0