I wish you a happy happy Birthday!!


Dagen vi väntat på i vad som kändes ett halvår kom till sist i lördags.. Linas överrasknings fest!
Hur vi jobbat och slitit och gjort vårt bästa för att hon skulle få den bästa dagen i sitt liv.. eller det var vad vi siktade mot, och jag tror att vi lyckades.. Tillsammans med Erika och Eva och lite hjälp från Mamma och Vicky fixade vi en fin fin fest med allt ifrån ballonger med LINA tryckt på till Pastasallad och en marrängtårta som två av killarna tillsist, när ingen längre ville ha den och den inte längre såg ut som en tårta, satt och åt med varsinn stor sked från fatet.. Vi hade ett fint present bord där hon senare fick stå och öppna sina presenter, och om alla hade stått så nära som jag stod hade de sett hur rörd och överlycklig hon var över alla presenterna..
Det bästa ögonblicket var dock när hon klev in med skoterglasögonen som var tejpade så att hon inte såg något och vi satte igång och sjöng för full hals.. och hennes ansiktsuttryck när hon såg alla människor.. Jaa, den var obetalbar helt enkelt! Något jag kommer att minnas så länge jag lever.
Alla frågorna Erika läste upp som Eva hade skrivit ihop från hennes barndom, små pinsamma saker eller bara allmänna som, vem var din bästa vän de första 4-5 åren??? Det rätta svaret var Nalle, men Lina svarade Johan Ekman.. Haha.. För varje felsvar fick hon ta en sup.. Himla roligt.

Jag kastar väl upp någon bild här nå när jag har tid.. Nu ska jag återgå till att städa till i mitt hus!




XoXo
Veronica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0