you can never be too sure about anything, next thing something or someone can drove you over


Vissa saker kan man aldrig vara beredd på så är det bara.. Som att bli påkörd av en cyklist när man är påväg till jobbet.. det kan man aldrig förutse, och när denna person dessutom kommer bakifrån är det ännu svårare att förutse något alls..
Jag trodde nog aldrig att en sån sak skulle hända här, men man ska ju aldrig säga aldrig så..
Jag hoppas han lärt sig en läxa och låter bli att köra omkull folk i fortsättningen i alla fall..

Här på jobbet är det väldigt lugnt i alla fall, längtar hem till sängen och sova men är ändå inte så farligt trött (gjorde precis en stor gäsp.. men det blir nog psykiskt tror jag haha..) så den här natten ska nog gå bra tror jag :)





XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0