What if.. What if..


Har sovit som ett litet barn till 12:30, sen legat med datorn och tittat runt.. tänk om klänningen hinner komma innan onsdag!? tänk om! Men ska inte hoppas på för mycket, mina saker har en tendens att stanna till lite längre i Ånge än vad som är normalt känns det som....

Idag blir det lite tvättning, fick i två hela maskiner! inte illa.. Sen blir det nog något varv med dammtrasan och dammsugaren... Om jag inte struntar i det och sitter ute på balkongen resten av dagen, hör ju redan här vilket av alternativen som låter mest lockande....... :)

Ikväll blir det filmkväll för mig och en person som kommiit att ligga mig varmt om hjärtat. Ska bli riktigt trevligt!;)





XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0